1999 - 2017 Palm Shop - specialista na tablety a navigace

Reklamační postup

Reklamační postup

Reklamační postup se řídí obchodními podmínkami a obchodním či občanským zákoníkem, podle toho jak byla uzavřena kupní smlouva
Délka záruky: standardně 24 měsíců pokud není uvedeno jinak



Pokud jste se dostal do nepříjemné situace se zbožím zakoupeným u nás, litujeme toho a pevně věříme, že věc rychle vyřešíme k Vaší plné spokojenosti.

Nejprve se prosím podívejte na následující adresu, kde najdete všechny důležité informace týkající se reklamace:  http://www.palmpc.cz/clanky/jak-nakupovat-obchodni-podminky/

Varianta A – reklamace u výrobce:


Pokud vlastníte zařízení níže uvedeného výrobce, doporučujeme přímou reklamaci a kopií našeho kupního dokladu či záručním listem:

ACER
Acer Czech Republic s.r.o. - servisní centrum
CT Park Brno
Tuřanka 100
627 00 Brno - Slatina
Telefon: +420 531 027 777

Poznámka: Při reklamaci výrobků Acer servis vždy vyžaduje telefonicky kontakt na kterém Vás budou operátoři servisu Acer informovat o dalším postupu.


APPLE
Český servis a.s. - autorizovaný servis Apple
http://www.ceskyservis.cz/

ASUS
SIL Eastern Europe a.s.
Těšínská 1970/56
710 00 Ostrava - Slezská Ostrava
tel. 596 253 677, 596 253 670
fax 596 253 699
(možnost vytvoření RMA online na www.sil.cz)
ASUS Czech, s.r.o.
Tel: +420 596 766 888
Na rovince 887
72000 Ostrava-Hrabová

CASIO
Fast ČR, a. s.
http://www.fastcr.cz/
Černokostelecká 1621
251 01 Říčany u Prahy
tel: 323 204 120
fax: 323 204 121
e-mail: servis.praha@fastcr.cz
Cejl 31
602 00 Brno
tel: 531 010 295
fax: 531 010 294
email: servis.brno@fastcr.cz

DELL

Hot line: 225 772 727 , online formulář na www.dell.cz je třeba vyplnit RMA formulář.

E-TEN
E-SHOP s.r.o.
Poděbradova 12
301 00 Plzeň

Tel.:+420 371 120 045, 371 120 046
Fax. +420 377 322 905, 371 120 275

Na www.e-tencz.cz/servis je třeba vyplnit RMA formulář.

FUJITSU SIEMENS
Getronics, autorizovaný servis Fujitsu Siemens
U nákladového nádraží 10
130 00 Praha 3
Tel.: 296 760 422 - technická hotline
www.getronics.cz

Kompletní a aktualizovaný přehled servisních středisek produktů Fujitsu-Siemens naleznete pomocí vyhledávače zde.

GARMIN
Picodas Praha s.r.o.
Svatoplukova 15/549
128 00 Praha 2
tel: 224 936 340, 224 936 593, 224 936 596, 603 471 507
fax: 224 936 341
e-mail: picodas@vol.cz

Hewlett Packard
Hewlett Packard, servisní středisko Praha:
Jeremenkova 88
140 21 Praha 4
tel: 261 307 310
fax: 272 103 341
Hewlett Packard, servisní středisko Tábor:
Údolní 2188
390 64 Tábor
tel.: 381 489 143
fax: 381 489 116

Informace o záruce a reklamacích produktů HP naleznete na speciální stránce zde. Vyhledávač autorizovaných servisních partnerů dle místa Vašeho bydliště naleznete zde.
Autorizované servisy:

    * Dileris s.r.o. - www.dileris.cz
    * GCC Services - www.gcc.cz
    * Český servis a.s. - http://www.ceskyservis.cz/

HTC
VSP Data a.s. - Service Park, Servisní středisko GSM
Průmyslová 1181
39102 Sezimovo Ústí II
tel: (+420) 381 212 583
e-mail: gsmservis@vspdata.cz

KINGSTON
Dileris s.r.o. - www.dileris.cz

LENOVO
Český servis a.s. - autorizovaný servis Lenovo
http://www.ceskyservis.cz/

MIO
VSP Data a.s. - Service Park, Servisní středisko GSM
Průmyslová 1181
39102 Sezimovo Ústí II
tel: (+420) 381 212 583
e-mail: gsmservis@vspdata.cz

MIVVY
mivvy a.s.
Poděbradova 362/4
Plzeň 301 00
Česká republika
telefon: +420 910 800 900

Servis zajistuje zdarma svoz z adresy zákazníka.
Po registraci na http://www.mivvy.eu/podpora-prodeje je třeba vyplnit formulář pro svoz ( složka support ) zadat novou servisní zakázku.

MSI
Penta CZ s.r.o. - servisní centrum
Povážská 286
Strakonice, 386 01
Zákaznická linka MSI: 800 10 10 10

NOKIA
Mobil ASK Czech Republic s.r.o.
Božetěchova 97a
612 00 Brno - Královo Pole
Tel. stav zakázky: +420 537 038 111 (od 8 do 17 hod.)
Fax: +420 537 038 110
E-mail: servis.brno@mobilask.cz
Otevírací hodiny: Pondělí - Pátek: 11:00-17:00

PALM

Technická podpora na www.palmhelp.cz. Servis zařízení Palm zakoupených v Palmpc v rámci záruky zprostředkuje Palmpc.

QTEK
.. viz. HTC

SONY ERICSSON
Arvato Services
Osvobození 535
Stochov 273 03
Česká republika

Zákazník si zavolá na linku přepravní společnosti DPD, tel. 841 700 700. Tak sdělí svou adresu a adresu servisu a jako plátce přepravy uvede Arvato Services, ID 40428511018. Následující den (pokud je objednávka podána do 17:30) si přepravní služba zařízení vyzvedne a také je opravené doručí zpět. Pokud zákazník zvolí k přepravě zařízení jiný subjekt něž DPD, přebírá rizika spojená se ztrátou či poškozením zásilky a také s úhradou přepravného.

TOMTOM

Kontaktujte linku technické podpory a servisu 239 000 491.
http://www.tomtom.com/support/

TOSHIBA
CSF s.r.o. - servisní centrum
Jahodova 1282/31
Praha 10, 106 00
Tel.: 272 654 790


Varianta B – reklamace u PalmPC:


Pokud jste nenalezli Vaše zařízení výše v seznamu servisů, můžete zboží na opravu dopravit k nám.


Až Vaši reklamaci přijmeme, náš technik závadu detailně prověří a následně se Vám ozveme s návrhem řešení Vašeho problému.

Věřím v úspěšné vyřešení Vašeho problému a přeji Vám hezký den.

Pro přesnou dodací adresu k zaslání nás kontaktujte.

Aktuality
Týden dopravy zdarma!

Jen tento týden Vám dáváme dopravu zdarma. Využijte příležitosti a ušetřete!

19.06.2017


Tablet pro školáky za 1999Kč - obnovená akce

Skladem jsou poslední kusy 7" tabletu pro školáky za doprodejovou...

10.04.2017


Archiv aktualit
Novinky e-mailem

Chcete zasílat novinky našeho e-shopu přímo na Váš mail ? Zaregistrujte se!